ترازوی فروشگاهی کمری DIGI
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی فروشگاهی کمری DIGI
جنس بدنه: پلاستیک فشرده ABS
جنس سینی: استیل
نوع صفحه نمایش: LCD
ظرفیت: 40 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی کمری DIGI

ترازوی کمری فروشگاهی DIGI محصولی با قابلیت بالا و مناسب تولید شده کشور چین است. ترازو دیجیتال مدل DIGI کمری از نوع ترازو ساده قرار دارد که با توزین 40 کیلو گرم مواد دارای دقت 5 گرم می باشد. ترازو بدون امکان تولید فاکتور برای مشتری و فروشگاه عملیات توزین را انجام می دهد.

در ادامه به معرفی ترازو فروشگاهی کمری DIGIمی پردازیم، ترازو چینی کمری دارای ظاهری مقاوم و شکیل بوده که بدنه ی آن از جنس پلاستیک فشرده ABS با مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و سینی توزین ترازو از جنس استیل بصورت تخت است. این نوع ترازو برای استفاده در فروشگاه ها توصیه می شود.

معرفی ترازو فروشگاهی کمری DIGI

قابلیت ها و مشخصات فنی ترازو کمری DIGI

ترازو چینی کمری DIGI در ابعاد 27*20 سانتی متر طراحی شده و دارای یک لودسل برای سنجش وزن مواد است و فاقد علمک می باشد. این دستگاه مجزا به سنسور هشدار دهنده ی وزن بیش از حد مجاز، سرویس دهی همزمان به چندین مشتری، دارای ساعت و تقویم است.

از دیگر قابلیت ها و مشخصات فنی ترازوی کمری DIGI می توان به توانایی محاسبه کالا بصورت پشت سر هم اشاره نمود. همچنین می تواند بصورت پی درپی عملیات توزین را انجام دهد. حافظه داخلی ترازو این قابلیت را دارد که قیمت کالاها را بصورت ثابت در ترازو ثبت کرد. استفاده از ترازوی دیجیتالی محک به سادگی می باشد و در پک خرید آن دفترچه ی راهنمای استفاده وجود دارد که به راحتی با مطالعه ی دفترچه از دستگاه می توان استفاده نمود.

ترازوی فروشگاهی کمری DIGI

 ترازوی فروشگاهی کمری DIGI از صفحه نمایش نوع LED و LCD با وضوح و زاویه دید بالا برخوردار بوده و قابلیت اتصال به شبکه را داردباتری پشتیبان ترازو این قابلیت را دارد که در صورت استفاده مداوم کاربر تا 24 ساعت انرژی ترازو را تامین کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: ترازو فروشگاهی, ترازوی فروشگاهی, ترازو فروشگاهی محک DIGI, ترازو محک DIGI ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی